Magnet RS
Galeria skutera:
Detale skutera:
| SKUTER | |
| Silnik: | 1 cylinder, 2-suwowy, chłodzony cieczą, EURO II |
| Pojemność: | 49,3 (cc) |
| Max. moc: | 6,12 KM / 7500 obr/min |
| Rozruch: | elektryczny/nożny |
| Przekładnia: | C.V.T. automatyczna |
| Max. prędkość: | 45 km/h (90) |
| Stopień sprężenia: | 7,9:1 |
| Zapłon: | CDI |
| WYMIARY | |
| Rozstaw osi: | 1270 mm |
| Długość: | 1860 mm |
| Szerokość: | 700 mm |
| Wysokość: | 1100 mm |
| Waga: | 104 kg |
| Pojemność baku: | 5,5 litra |
| Olej (pełen syntetyk): | 1 litr |
| HAMULCE | |
| Przód: | tarcza (190 mm) |
| Tył: | tarcza (190 mm) |
| OPONY | |
| Przód: | 130/60-13″ |
| Tył: | 130/60-13″ |
| CENA | |
| Detaliczna z VAT: | 6500,00 zł |
Jest to 2-suwowa pięćdziesiątka chłodzona cieczą, spełniająca normy Euro II.
Stylizacja tego pojazdu wskazuje na odlotową wyobraźnię konstruktora. Przedni reflektor jak i kierunkowskazy wzbogacone o diody na pewno nie pozwolą przejść obok tego skutera obojętnie.
Model ten charakteryzuje się między innymi sportową stylistyką, niezawodnością i dobrym zawieszeniem.
Skuter jest bardzo wygodny, na długiej kanapie spokojnie i wygodnie usiądą dwie osoby.
Skuter mimo swojej dynamiki cechuje się małym zużyciem paliwa nawet przy ostrej jeździe.
MAGNET RS wyposażony jest w bardzo twarde zawieszenie dające maksimum stabilności. Typowo sportowe zawieszenie z tyłu hydrauliczny amor a z przodu teleskopowy widelec.
Wersja zablokowana nie bardzo pozwala nam na ściganie się z innymi, ponieważ prędkość maksymalna w przypadku blokady wynosi 45 km/h. Po ściągnięciu blokady skuter równo i płynnie rozpędza się do 80. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu na pewno sprawdzą się nawet podczas gwałtownego hamowania.
W skuterze uwagę przykuwają lekko wyglądające pięcioszprychowe 13 calowe aluminiowe felgi i niecodzienna stylistyka. Szerokie koła pozwalają wygodnie i bezpiecznie przemieszczać się po naszych ulicach. Oczywiście tam gdzie się da można testować jego sportowe przeznaczenie.
Skuter MAGNET RS można z dużym powodzeniem tuningować, ponieważ jest jednym z nielicznych jednośladów, do którego można dopasować części od silnika minarelli. Zaczynając od stopek bocznych, kufra, poprzez kolorowe poszycia siedzenia, kolorowe kierunki, obudowy w ciekawych kolorach (tuning optyczny), kończąc na tuningu mechanicznym tzn. tłumiki, kompletne kity tuningowe itp. Po takich zabiegach (tuning mechaniczny) nasz jednoślad staje się 10-konnym potworem, rozpędzającym się nawet do 100 km/h.
Każdy detal tego pojazdu przypomina o jego sportowej naturze.
