Motowell POLSKA

Galeria skutera:

SKUTER
Silnik: 1 cylinder, 2-suwowy, chłodzony cieczą, EURO II
Pojemność: 49,3 (cc)
Max. moc: 5,1 KM / 8500 obr/min
Rozruch: elektryczny/nożny
Przekładnia: C.V.T. automatyczna
Max. prędkość: 45 km/h (64)
Stopień sprężenia: 7,9:1
Zapłon: CDI
WYMIARY
Rozstaw osi: 1306 mm
Długość: 1835 mm
Szerokość: 685 mm
Wysokość: 1140 mm
Waga: 98 kg
Pojemność baku: 5 litra
Olej (pełen syntetyk): 0,9 litr
HAMULCE
Przód: tarcza (190 mm)
Tył: tarcza (190 mm)
OPONY
Przód: 130/60-13″
Tył: 130/60-13″
CENA
Detaliczna z VAT: 6900,00 zł

Jest to 2-suwowa pięćdziesiątka chłodzona cieczą, spełniająca normy Euro II.
Stylizacja tego pojazdu wskazuje na odlotową wyobraźnię konstruktora. Przedni reflektor jak i kierunkowskazy wzbogacone o diody na pewno nie pozwolą przejść obok tego skutera obojętnie.

Model ten charakteryzuje się między innymi sportową stylistyką, niezawodnością i dobrym zawieszeniem.
Skuter jest bardzo wygodny, na długiej kanapie spokojnie i wygodnie usiądą dwie osoby.
Skuter mimo swojej dynamiki cechuje się małym zużyciem paliwa nawet przy ostrej jeździe.
MAGNET RS wyposażony jest w bardzo twarde zawieszenie dające maksimum stabilności. Typowo sportowe zawieszenie z tyłu hydrauliczny amor a z przodu teleskopowy widelec.

Wersja zablokowana nie bardzo pozwala nam na ściganie się z innymi, ponieważ prędkość maksymalna w przypadku blokady wynosi 45 km/h. Po ściągnięciu blokady skuter równo i płynnie rozpędza się do 80. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu na pewno sprawdzą się nawet podczas gwałtownego hamowania.
W skuterze uwagę przykuwają lekko wyglądające pięcioszprychowe 13 calowe aluminiowe felgi i niecodzienna stylistyka. Szerokie koła pozwalają wygodnie i bezpiecznie przemieszczać się po naszych ulicach. Oczywiście tam gdzie się da można testować jego sportowe przeznaczenie.

Skuter MAGNET RS można z dużym powodzeniem tuningować, ponieważ jest jednym z nielicznych jednośladów, do którego można dopasować części od silnika minarelli. Zaczynając od stopek bocznych, kufra, poprzez kolorowe poszycia siedzenia, kolorowe kierunki, obudowy w ciekawych kolorach (tuning optyczny), kończąc na tuningu mechanicznym tzn. tłumiki, kompletne kity tuningowe itp. Po takich zabiegach (tuning mechaniczny) nasz jednoślad staje się 10-konnym potworem, rozpędzającym się nawet do 100 km/h.
Każdy detal tego pojazdu przypomina o jego sportowej naturze.

Copyright © Moto-Center Group. All Rights Reserved   |    Created by Comp-Web Studio