Crogen RS
Galeria skutera:
SKUTER | |
Silnik: | 1 cylinder, 2-suwowy, chłodzony cieczą, EURO II |
Pojemność: | 49,3 (cc) |
Max. moc: | 5,1 KM / 8500 obr/min |
Rozruch: | elektryczny/nożny |
Przekładnia: | C.V.T. automatyczna |
Max. prędkość: | 45 km/h (64) |
Stopień sprężenia: | 7,9:1 |
Zapłon: | CDI |
WYMIARY | |
Rozstaw osi: | 1306 mm |
Długość: | 1835 mm |
Szerokość: | 685 mm |
Wysokość: | 1140 mm |
Waga: | 98 kg |
Pojemność baku: | 5 litra |
Olej (pełen syntetyk): | 0,9 litr |
HAMULCE | |
Przód: | tarcza (190 mm) |
Tył: | tarcza (190 mm) |
OPONY | |
Przód: | 130/60-13″ |
Tył: | 130/60-13″ |
CENA | |
Detaliczna z VAT: | 6900,00 zł |
Jest to 2-suwowa pięćdziesiątka chłodzona cieczą, spełniająca normy Euro II.
Stylizacja tego pojazdu wskazuje na odlotową wyobraźnię konstruktora. Przedni reflektor jak i kierunkowskazy wzbogacone o diody na pewno nie pozwolą przejść obok tego skutera obojętnie.
Model ten charakteryzuje się między innymi sportową stylistyką, niezawodnością i dobrym zawieszeniem.
Skuter jest bardzo wygodny, na długiej kanapie spokojnie i wygodnie usiądą dwie osoby.
Skuter mimo swojej dynamiki cechuje się małym zużyciem paliwa nawet przy ostrej jeździe.
MAGNET RS wyposażony jest w bardzo twarde zawieszenie dające maksimum stabilności. Typowo sportowe zawieszenie z tyłu hydrauliczny amor a z przodu teleskopowy widelec.
Wersja zablokowana nie bardzo pozwala nam na ściganie się z innymi, ponieważ prędkość maksymalna w przypadku blokady wynosi 45 km/h. Po ściągnięciu blokady skuter równo i płynnie rozpędza się do 80. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu na pewno sprawdzą się nawet podczas gwałtownego hamowania.
W skuterze uwagę przykuwają lekko wyglądające pięcioszprychowe 13 calowe aluminiowe felgi i niecodzienna stylistyka. Szerokie koła pozwalają wygodnie i bezpiecznie przemieszczać się po naszych ulicach. Oczywiście tam gdzie się da można testować jego sportowe przeznaczenie.
Skuter MAGNET RS można z dużym powodzeniem tuningować, ponieważ jest jednym z nielicznych jednośladów, do którego można dopasować części od silnika minarelli. Zaczynając od stopek bocznych, kufra, poprzez kolorowe poszycia siedzenia, kolorowe kierunki, obudowy w ciekawych kolorach (tuning optyczny), kończąc na tuningu mechanicznym tzn. tłumiki, kompletne kity tuningowe itp. Po takich zabiegach (tuning mechaniczny) nasz jednoślad staje się 10-konnym potworem, rozpędzającym się nawet do 100 km/h.
Każdy detal tego pojazdu przypomina o jego sportowej naturze.